Робота з нерухомістю завжди пов’язана із великими втратами сил та часу, а також із певними ризиками. Щоб купити чи орендувати квартиру доводиться робити сотні дзвінків, призначати не менше зустрічей, відвідати безліч об’єктів за різними адресами. Якщо ви хочете здати чи продати житло, то ситуація не буде більш спокійною. Розмістивши оголошення, будьте готові, що вам без кінця телефонуватимуть і потенційні покупці, і посередники.

А є ж іще юридичні тонкощі, в яких розібратися без спеціаліста практично неможливо. Та ви можете позбутися всіх цих проблем, зекономити кошти час та нерви, якщо скористаєтесь послугами професійного ріелтора.

Як же обрати ріелтора?

Знайти безліч ріелторських агентств та приватних маклерів ви можете просто відкривши будь-яку газету з оголошеннями чи відповідний ресурс в інтернеті. Однак, не варто дзвонити за першим номером, що потрапив на очі, та розпочинати співпрацю. Від компетентності та чесності цього спеціаліста залежить дуже багато, якщо не все!  Тож роблячи цей важливий вибір, зверніть увагу на кілька наступних пунктів:

  1. Відгуки та рекомендації.

Поспілкуйтеся з друзями, родичами та знайомими. Можливо хтось зможе порадити вам хорошого спеціаліста чи, навпаки – застерегти від недобросовісного. Ринок нерухомості – це сфера, де афери не є поодиноким явищем, тож поради від знайомих людей точно не будуть зайвими. Кожна поважаюча себе агенція нерухомості дорожить репутацією, адже репутація – це майбутні клієнти. Також не спішіть надто довіряти позитивним відгукам, котрі розміщені на ресурсі самого агентства та не підкріплені жодними фактами й даними.

  1. Ліцензія ріелтора.

Часто в оголошеннях та на ресурсах агентства в інтернеті вказується номер ліцензії. Зверніть увагу на цифри – якщо вони входять в перші кілька сотень, то фірма працює на цьому ринку давно, відповідно має хорошу клієнтську базу та користується довірою.

  1. Якість реклами.

Все просто – чим успішніша ріелторська контора та чим краще у неї ідуть справи, тим якіснішу і помітнішу рекламу вона може собі дозволити. Наприклад, яскраві оголошення на перших шпальтах та тривалу рекламу на різних інтернет-ресурсах можна розцінити, як ознаку стабільності компанії. І навпаки, помітки в безкоштовних ресурсах та в каталогах можуть видавати новачків цієї справи, або ж і зовсім шахраїв. Тож будьте обачними.

  1. Місцезнаходження компанії.

Якщо ви мешкаєте у великому місті, то цей критерій є дуже важливим. Шукайте компанію, офіс котрої знаходиться у вашому районі, або у бажаному районі купівлі/оренди житла. Вам не потрібно буде кожного разу далеко їздити для зустрічі з ріелтором чи оформленням документів. Також є всі шанси, що ріелтор добре орієнтується в ринку нерухомості саме на цій території та зможе запропонувати найкращі варіанти.

  1. Професійність, солідність та перше враження.

Важливим показником серйозності компанії є перше враження, навіть якщо це просто телефонний дзвінок. Якщо вже при першому дзвінку співробітник компанії нічого конкретного не повідомляє, не може дати відповіді на конкретні запитання, а натомість наполегливо запрошує відвідати офіс – від такої співпраці краще одразу відмовитися.

Вам сподобалась ця пропозиція?

Клацніть на зірочку, щоб оцінити її!

Середній рейтинг 5 / 5. Підрахунок голосів: 1

Поки що голосів немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.